Koszyk0
Bezpieczna wysyłka w 24 godziny
Bezpieczny zwrot
Galilu logo
Wonders

Reklamacja

1. Aby dokonać reklamacji, należy wypełnić formularz opisując wadę przedmiotu lub niezgodność z umową i przesłać go na adres wonders@galilu.pl.. Formularz dostępny jest tu. Możliwe jest również pisemne przesłanie reklamacji na adres GaliLu  Sp. j.  z siedzibą w Warszawie, ul. Mokotowska 26, 00-561 Warszawa.

2. Prosimy o jak najszybsze odesłanie lub zwrot zareklamowanego przedmiotu do WONDERS, razem z wydrukowanym formularzem oraz fakturą lub oryginałem paragonu. W przypadku kiedy ubiegasz się o obniżkę ceny (o ile takie uprawnienie przysługuje), nie jest konieczne odsyłanie zakupionego przedmiotu. Jeśli jednak uznamy, że chcielibyśmy przyjrzeć się sprawie dokładniej, możemy Cie o to poprosić.

3. W ramach reklamacji możesz nieodpłatnie wymienić przedmiot na nowy lub prosić o naprawę. Jeśli naprawa nie jest możliwa, wymienimy przedmiot na nowy.

4. Dołożymy wszelkich starań, żeby wymienić zareklamowany przedmiot na nowy. Jeśli nie jest to możliwe, bo produkt występuje w jednym oryginalnym egzemplarzu, lub z innych powodów, powiadomimy Cię o tym.

5. Zwrócimy Ci pełną kwotę zakupu jeśli naprawa lub wymiana przedmiotu nie będą możliwe, nie zostaną wykonane przez nas w odpowiednim czasie albo narażą Cię na znaczne niedogodności. 

6. Rozpatrzymy każdą reklamację w terminie 14 dni od przesłania formularza.

7. Reklamacja nie będzie możliwa, jeśli powiadomisz nas o wadzie lub niezgodności towaru z umową po upływie 2 miesięcy od daty zakupu.

Szczegóły w regulaminie

 

Zwroty

1. Zwrotu lub wymiany zakupionego przedmiotu można dokonać przez 10 dni od momentu odebrania przesyłki od kuriera. Wystarczy, że w tym terminie wyślesz wypełniony formularz na adres wonders@galilu.. Formularz zwrotu lub wymiany znajduje się tu.

2. Prosimy o jak najszybsze dostarczenie nam zwracanego przedmiotu, najpóźniej w terminie 14 dni od przesłania wypełnionego formularza. To Ty pokrywasz koszty ewentualnej przesyłki.

3. Żeby dokonać zwrotu, należy oddać lub odesłać przedmiot w niezmienionym stanie (z metkami, nie naruszoną plombą, bez uszkodzeń i śladów użycia, w oryginalnym opakowaniu). Nie przyjmujemy zwrotów przedmiotów zakupionych w ramach przesyłki za pobraniem. Przesyłki z takimi zwrotami nie będą przez nas odbierane. 

4. Jeśli zdecydujesz się odsyłać przedmiot, pamiętaj o właściwym opakowaniu przesyłki – musi ono zapewnić bezpieczny transport. 

5. Jeśli przedmiot został Ci wcześniej wysłany przez sklep WONDERS i dysponujesz oryginalnym listem przewozowym umożliwiającym zwrot towaru przez Klienta w związku z odstąpieniem od umowy, możesz zdecydować się na przesyłkę za pośrednictwem wskazanej przez nas firmy kurierskiej. W takim przypadku prosimy o kontakt z nami. Umówimy termin odbioru przez wybranego przez nas kuriera. Jeśli decydujesz się na skorzystanie z tej możliwości, pamiętaj, żeby do przesyłki dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od kupna. Koszt takiej przesyłki jest pokrywany przez Ciebie. 

6. W terminie maksymalnie 14 dni od przesłania nam poprawnie wypełnionego formularza zwrotu wpłacona przez Ciebie kwota zostanie zwrócona. Odejmiemy od niej koszty pierwszej przesyłki, dzięki której przedmiot mógł trafić w Twoje ręce.

Szczegóły w regulaminie